Projenin AdıDestekleyen KuruluşlarUnvanAdı SoyadıBölümüProjedeki GöreviBaşlangıç TarihiBitiş Tarihi
İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarını İzleme SistemiA.Ü BAPProf. Dr.
Çağlayan DinçerTemel Eğitim BölümüProje Yöneticisi02.07.201502.07.2017
Doç. Dr.Eren CeylanTemel Eğitim BölümüAraştırmacı
Yrd. Doç. Dr.
Berna AslanEğitim Bilimleri Bölümü Eğitim Programları Anabilim DalıAraştırmacı
Yrd. Doç. Dr.Ergül DemirEğitim Bilimleri Bölümü Ölçme ve Değerlendirme Anabilim DalıAraştırmacı
Yrd. Doç. Dr.Ebru AylarTemel Eğitim BölümüAraştırmacı
Öğr. Gör. Dr.
Cengiz AslanEğitim Bilimleri Bölümü Anabilim Dalı Eğitim ProgramlarıAraştırmacı
Arş. Gör.
Zeynep AkkurtTemel Eğitim BölümüAraştırmacı
Okul Öncesi Öğretmenleri için e-Mentörlük Temelli Eğitim (eMENTE:OÖÖ)TÜBİTAKYrd. Doç. Dr.Müge Şen
Temel Eğitim BölümüAraştırmacı01.11.201501.07.2017
Arş. Gör.
Ayşegül ErgülTemel Eğitim BölümüAraştırmacı
Motorlu Taşıtlar Sürücü Kursiyerleri Teorik (Yazılı) Sınavının Bilgisayar Ortamında Bireye Uyarlanmış Test Olarak GeliştirilmesiTÜBİTAKProf. Dr.


Nükhet DemirtaşlıEğitim Bilimleri Bölümü Ölçme ve Değerlendirme Anabilim DalıProje Yöneticisi05.05.201605.09.2017
5 Yaş Grubu Çocukların Dil, Erken Okuryazarlık ve Bilişsel Becerilerinin Gelişimsel Profili ve Okuma Becerilerini Yordama Gücü: 3 Yıllık Boylamsal Bir ÇalışmaTÜBİTAKDoç. Dr.Cevriye ErgülÖzel Eğitim BölümüYürütücü01.06.2016
01.06.2019
Yrd. Doç. Dr.
Ergül DemirEğitim Bilimleri Bölümü Ölçme ve Değerlendirme Anabilim DalıAraştırmacı
Öğr. Gör. Dr.
Meral Çilem Ökçün AkçamuşÖzel Eğitim BölümüAraştırmacı
Ortaokul Öğrenme Güçlüğü Tanılı Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Hazırlanması, Uygulanması ve DeğerlendirilmesiTÜBİTAKDoç. Dr.Cevriye Ergül
Özel Eğitim BölümüAraştırmacı01.09.201601.09.2018
İşitme Engelliler ve İşiten Öğrencinin Morfolojik Farkındalık Bilgi ve Becerilerinin Okuma Performansları Üzerindeki Rolünün İncelenmesiTÜBİTAKProf. Dr.Tevhide KargınÖzel Eğitim BölümüProje Yöneticisi01.06.201601.06.2019
Okul Öncesinde Kaynaştırma Eğitimine Devam Eden Özel Gereksinimli Olan ve Olmayan Çocukların Gelişimlerinin Boylamsal AnalizDoç. Dr.
Hatice BakkaloğluÖzel Eğitim BölümüAraştırmacı15.07.201515.07.2018
Bireysel Öğrenmeden Birlikte Öğrenmeye: Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Öğrenme Etkinlikleri ve Davranışlarının BelirlenmesiKütahya Dumlupınar ÜniversitesiArş. Gör. Dr.Hayriye Tuğba ÖztürkBilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi BölümüAraştırmacı28.04.201628.04.2017
Üniversite Kariyer Merkezlerinin Değerlendirilmesi, Tek Yerleşkeli Ve Çok Yerleşkeli Üniversiteler İçin Alternatif Model ÖnerileriTÜBİTAKDoç. Dr. Metin PişkinEğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim DalıYürütücü:01.02.201701.07.2018
Prof. Dr. Selahiddin Öğülmüş Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim DalıAraştırmacı
Prof. Dr. Müge KartAraştırmacı
Yrd. Doç. Dr. Özgür GüldüAraştırmacı
Prof. Dr. Binnur YeşilyaprakDanışman